Michelle

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Massor av snö!

Av Michelle - 20 februari 2012 13:07

Heeej!  

Idag har jag gjort så mycket som jag måste berätta om! Det började med att vi vaknade,åt frukost och klädde på oss. Sen tog vi knappliften bort till skidanläggningen. Vi ställde oss i kö till fyrstolslift och åkte upp. När vi kom upp åkte vi den svarta backen Stora backen. Sen behövde pappa hämta skidglasögon så jag,mamma & eve åkte upp igen och åkte samma backe. Jag var först ner! Sen ringde vi pappa och då var han påväg upp så vi åkte också  upp. Och när vi satt i liften såg vi honom åka ner så vi skyndade oss ner för backen men då åkte han upp igen så vi väntade tills han kom och sen åkte vi liften igen och åkte bort till Juniorparken och hoppade lite.(vi körde nog mest över guppen  ) Sen åkte vi upp med ankarliften och körde bort till skogsbacken. Sen åkte vi Skogsbacken och sen sista biten av Stora backen och åkte ner till knappliften och hoppade på och sen åkte vi hem. Nu har vi precis ätit gulaschsoppa & köttbullar med stekt potatis. Nu äter vi chips och ballerinakex och jag bloggar. Det var min dag hitills. Snart ska vi ut och åka mer, vi måste bara vila lite.   Jag bloggar mer sen. 

Ha det bäst söta häst♥

//Kram Mangoo♥  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle - 5 juli 2012 18:38

dress up

Av Michelle - 9 maj 2012 21:52

Hejhopp! Jag känner att jag inte alls är aktiv på den här bloggen så jag bytar blogg till http://michelleeh.bloggplatsen.se/ , Så alla underbara läsare börja läsa den istället! Love you soo much! ...

Av Michelle - 22 mars 2012 20:54

Heeejj! Har precis varit och sett hungerspelen eller The Hunger Games som den heter på engelska. Jag såg den med Julius min kille. Jag rekommenderar stort! Den var helt awesome! Är typ kär i filmen nu. Och Peeta sååååååå gullig! Jag har inte hunnit...

Av Michelle - 21 mars 2012 16:37

Hej och förlåt för att jag bloggat dåligt... Har inte mått så bra så där har ni andledningen varför. Jag har letat och letat efter ett på hel svarta kilklackskor med 3-4 cm klack men det finns ju bara 8-15 '-.-. Vet ni några som finns så skriv DIRE...

Av Michelle - 7 mars 2012 16:57


Hajjj! Idag hängde Lydia hem till mig och flummade lite. Ni kommer få se uber fina bilder på oss.          //Kram Michelle & Lydia ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards